اس ام اس های عاشقانه زیبا

آسمون به ماه میگه:عشق یعنی چه؟ماه میگه:یعنی بودن در آغوش توماه میگه:تو بگو عشق یعنی چه؟آسمون میگه:انتظار دیدین تو.عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز.بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین.

************************************************************حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.در عشق تو از بس که خروش آوردیمدریای سپهر را به جوش آوردیمچون با تو خروش و جوش ما درنگرفترفتیم و زبانهای خموش آوردیم

************************************************************می خور که به زیر گل بسی خواهی خفتبی مونس و بی رفیق و بی همدم و جفتزنهار به کس مگو تو این راز نهفتهر لاله که پژمرد نخواهد بشکفت

************************************************************الله به فریاد من بی کس رسفضل و کرمت یار من بی کس بسهر کسی به کسی و حضرتی مینازدجز حضرت تو ندارد این بی کس کسای عشق مرا به شطّ خون خواهی بُردچون قیس به وادی جنون خواهی بُردفرهاد صفت در آرزویی شیریندنبال خودت به بیستون خواهی بُرد

************************************************************من درد تو را ز دست آسان ندهمدل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم 

************************************************************ 

ادامه اس ام اس ها در ادامهاز دوست به یادگار دردی دارمکان درد به صد هزار درمان ندهم

************************************************************ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبوددر بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـودمن عاشق واو زعشق من بی خـبر استای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود

************************************************************چون غنچه ء گل قرا به پرداز شودنرگس به هواى مى قدح ساز شودفارغ دل آن کسى که ماند حباب
هم در سر میخانه سر انداز شود

************************************************************آن کیست که بی‌جرم و گنه زیست؟ بگو  بی‌جرم و گناه در جهان کیست؟ بگومن بد کنم و تو بد مکافات کنی  پس فرق میان من تو چیست؟ بگو

************************************************************وقت سحر است خیز توای مایه نازنر مک نرمک باده خورو چنگ نوازکانان که به جایند نپایند بسیوآنان که شدند کس نمی آید باز

************************************************************اگر خواهم غم دل با تو گویم جا نمی یابماگر جایی پیدا کنم تو را تنها نمی یابماگر جایی کنم پیدا تو را تنها یابمز شادی دست و پا گم می کنم خود را نمی یابم

************************************************************آنچه از روزگار بدست میآید ، با خنده نمیماند و آنچه از دست برود با گریه جبران نمیشودخورشید فردا طلوع خواهد کرد ... حتی اگر ما نباشیم . . .

************************************************************

اگر باغ  نگاهم پر ز خار است ، گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم ، با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است . . .

************************************************************

زندگی پر از صدای پای کسانی است که همانطور که تو را می بوسند ، طناب دارت را میبافند!

************************************************************

ستاره در هوا می بینم امشب

زمین در زیر پا می بینم امشب

خدایا مرگ ده تا جان سپارم

که یار خود جدا می بینم امشب

************************************************************

افسون چشمای تو هستم نگاهم کن ، در دیاری که مرا نیست جز تنهایی یار ، حیران و چشم براه تو هستم نگاهم کن .

************************************************************

برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد . انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد .

************************************************************

تو رفتی واسه همیشه چرا باورم نمیشه ، می خوام بازم خیالت قبله ی آرزوم شه .

************************************************************

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه , یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته .

************************************************************

تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی , گناه من چه بود که گفتی ٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی.

************************************************************

شکست در عشق فاجعه نیست ٬ فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی !

************************************************************
معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن , ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی!

************************************************************

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم ... چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم .

************************************************************

غریب است دوست داشتن.وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن... وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ... ونفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده ؛ به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر ، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر ، ما بی رحم ‌تر . تقصیر از ما نیست ؛ تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به :((گوشمان خوانده شده‌اند ))

************************************************************عیب کار از جعبه تقسیم نیست ، سیم سیار دل ما سیم نیستاین هم هزاران طول موجش ، دیش احساسات ما تنظیم نیست . . .
************************************************************اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواباگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد